Gyakran ismételt kérdések

Általános kérdések

Rendelését leadhatja interneten (cityfood.hu), e-mailben, telefonon, illetve személyesen a szállító kollégánál. Elérhetőségeinket a „kapcsolat” menüpont alatt találja. Rendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.

Igen, 800 Ft/nap a minimum rendelési érték.

Igen, akár egy napra is lehet rendelni. Rendelésre és lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.

Sajnos nem. Rendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.

Nincs. Hétvégén nem szállítunk, azonban, hogy hétvégére is tudjon rendelni,  étlapunkon  talál szombati menüsort, amit pénteken szállítunk ki. Kérjük azonban, hogy az ételt fogyasztásig hűtőben tárolja.

Semmilyen egyéb költséggel nem kell számolnia. A házhozszállítás ingyenes, az ételek ára pedig már tartalmazza az Általános Forgalmi Adót (Áfa-t) is.

Igen, legyen kedves ügyfélszolgálatunk felé jelezni igényét telefonon vagy emailben és küldünk Önnek kiszállító kollégánkkal nyomtatott étlapot.

Telefonos ügyfélszolgálatunk H-P 8:00-16:00h-ig érhető el.

Tel.: 06 (1) 700 42 12, 06 (1) 700 42 16

Email: info@cityfood.hu

Regisztrációval és rendelésleadással kapcsolatos kérdések

Kérjük, hogy minden csillaggal jelölt mezőt töltsön ki figyelmesen, ellenkező esetben a regisztráció sikertelen. Magánszemély esetén a névhez ill. az ügyintéző nevéhez is be kell írni a saját nevét, munkahelyi cím esetén célszerű a „Név” mezőbe a saját nevét írni Szállítási címnél pedig a Cégnév mezőbe a Cég nevét, hogy kiszállító kollégánk könnyen megtalálja a Céget.
Regisztrálni a „Regisztráció” oldalon tud.
Sikeres regisztráció során, e-mail fiókjába (amivel regisztrált) érkezik egy visszaigazoló e-mail.

Igen, lehetséges ugyanazzal az e-mail címmel több helyszínre is regisztrálni.
Amennyiben több szállítási címmel is rendelkezik, kérjük fokozottan figyeljen az alapértelmezett szállítási cím beállítására. Ugyanis rendelés során elsőkörben az alapértelmezett szállítási cím a meghatározó, amit könnyedén módosítani tud a korábban regisztrált szállítási cím(ek)re.

Belépést követően a Profilom menüpont alatt tudja módosítani a korábban regisztrált adatait, beállításait, illetve tud Új címet hozzáadni.
Cím módosítást a szállítást megelőző munkanap 16 óráig van lehetősége jelezni. Egyéb esetben az alapértelmezett címre történik a szállítás.

Rendelését illetve lemondását a szállítást megelőző 2 nappal 16 óráig adhatja le (www.cityfood.hu), munkanapokon e-mailen, telefonon vagy szállító kollégánál személyesen. Munkaszüneti napokon és hétvégén pedig csak interneten, az online felületen, a www.cityfood.hu weblapon.

Amennyiben rendelését interneten az online felületen (www.cityfood.hu) adta le, e-mail fiókjába (amivel regisztrált) fél órán belül kap egy visszaigazoló e-mailt, amelyben tételesen szerepelnek a megrendelt ételek és a rendeléssel kapcsolatos adatok, valamint a honlapon az Étlap és rendelés oldalon az „Elküldött rendelések” fül alatt is megtalálja a sikeres rendelését.

Rendelése abban az esetben is beérkezik hozzánk, ha a bankkártyás vagy SZÉPkártyás fizetés bármilyen okból megszakadt. Ebben az esetben rendelését utólag is ki tudja fizetni kártyával. Kérem, hogy kattintson az „Étlap és rendelés” oldalon található „Elküldött rendelések” gombra, ahol a „Kifizetetlen rendelések” menüpontra. Utólagos fizetésre a tárgyhéten csütörtök (a hét utolsó előtti szállítási napján) 13 óráig van lehetősége.

Egy azonosítószámmal csal egy címre lehet rendelést leadni. Amennyiben több címre is szeretne rendelni, legyen szíves az új címmel is regisztrálni!

Honlapunk 20 perc után automatikusan kilépteti, ilyenkor sajnos újra kell kezdenie a kiválasztást.

Lemondással kapcsolatos kérdések

Rendelését szükség esetén lemondhatja interneten, telefonon, e-mailben (info@cityfood.hu) vagy a szállító kollégánál személyesen. A weboldalon a lemondás menüpont alatt találja a már leadott rendeléseit, melyeket kiválasztva lemondhatja az ételeket, vagy ha egy egész hetet szeretne lemondani, válassza az egész heti rendelés törlése lehetőséget. Lemondásra a szállítás előtt két nappal 16 óráig van lehetőség.

Ebédrendelését a szállítást megelőző 2 nappal korábban 16 óráig mondhatja le. Munkanapokon e-mailen, telefonon vagy szállító kollégánál személyesen. Munkaszüneti napokon és hétvégén pedig csak interneten, az online felületen a www.cityfood.hu weblapon.

Pénzvisszatérítési szándékát minden esetben kérjük jelezni az info@cityfood.hu ügyfélszolgálat e-mail címen, mert nem automatikus a rendszer.
Amennyiben a kifizetett ételt időben lemondta, és ez által vagy bármilyen okból kifolyólag túlfizetése keletkezik, a fennmaradó összeget 30 naptári napon belül levásárolhatja, vagy bankkártyás fizetés esetén kérheti az összeg visszatérítését. Szép kártyával történő fizetésből eredő túlfizetést törvényileg készpénzben nem lehet kifizetni és visszautalni sem.
A túlfizetésből keletkezett összeg visszatérítését legkésőbb a Megrendelő által írásban megküldött visszatérítési igénytől számított 8 munkanapon belül Szolgáltató megtéríti. Szolgáltató más visszafizetési módozatot is alkalmazhat a Felhasználó beleegyezésével.
Abban az esetben, ha Felhasználó a levásárlási szándékot vagy a pénz visszatérítésre vonatkozó jelzést elmulasztotta, illetve az összeget nem vásárolta le, később már nincs lehetősége az összeg visszaigénylésére, valamint az összeg levásárlására.

A lemondás összegét fizetés nélküli rendeléssel le tudja vásárolni. Ennek kétféle módja lehet:
1. A lemondással megegyező értékben kiválaszt ételeket, és a „Kosár” menüpontban kiválasztja a „Megrendelés és fizetés készpénzzel a szállítónál” opciót. Erről a rendelésről kap egy visszaigazolást, további teendője nincs.
Az ezt követő rendeléseit pedig a szokásos módon (SZÉP vagy bankkártyás fizetéssel) küldi el.
2. A következő heti rendelését nem fizeti ki online, hanem a lemondással csökkentett összeget személyesen a szállító kollégánál fizeti ki készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával. (Bankkártyával kizárólag online fizethet).

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Fizetni a hét első szállítási napján kell a szállító kollégánál készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával POS terminálon keresztül. Online rendelés esetén lehetőség van a rendeléskor fizetni bankkártyával vagy SZÉP kártyával a weboldalon. Amennyiben a rendelés elküldésekor nem fizetett, lehetőség van az utólagos online fizetésre is. Ehhez nem kell mást tennie, mint az „Étlap és rendelés” oldalon található „Elküldött rendelések” menüpontban a „Kifizetetlen rendelésekre” kattintani és elindítani a SZÉPkártyás vagy bankkártyás fizetést. Utólagos fizetésre a tárgyhéten csütörtök (a hét utolsó előtti szállítási napján) 13 óráig van lehetősége.

Bankkártyával kizárólag online tud fizetni, a „Megrendelés és fizetés bankkártyával” feliratra kattintva. Ezután átkerül a bank oldalára, ahol adatai kitöltése után létrejön a tranzakció. Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is él rendszerünkben. Utólagos fizetésre a tárgyhéten csütörtök (a hét utolsó előtti szállítási napján) 13 óráig van lehetősége a fent leírt módon.

SZÉP kártyával a szállító kollégánál és online is tud fizetni. Online rendelés esetén a „Megrendelés és fizetés OTP/MKB/K&H SZÉP kártyával” feliratra kattintva, SZÉP kártyája adatainak megadásával tudja elindítani a tranzakciót. Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is él rendszerünkben. Utólagos fizetésre a tárgyhéten csütörtök (a hét utolsó előtti szállítási napján) 13 óráig van lehetősége a fent leírt módon.

Átutalással nem lehet fizetni.

Lehetősége van az utólagos online fizetésre is. Ehhez nem kell mást tennie, mint az „Étlap és rendelés” oldalon található „Elküldött rendelések” menüpontban a „Sikertelen fizetésekre” kattintani és elindítani a SZÉP kártyás vagy bankkártyás fizetést. Utólagos fizetésre a tárgyhéten csütörtök (a hét utolsó előtti szállítási napján) 13 óráig van lehetősége.

Rendelése attól a pillanattól fogva él, hogy annak végén rákattintva kiválasztja valamelyik fizetési módot. Visszalépés esetén a már leadott plusz tételek egy külön rendelés keretein belül érkeznek be rendszerünkbe. Viszont a megrendelt, de ki nem fizetett ételek esetében lehetősége van az utólagos online (Bankkártyás vagy SZÉP kártyás) fizetésre is.

Minden esetben a különböző heteket külön tudja megrendelni, és kifizetni.

A kifizetett rendelésekről automatikusan kiállítjuk az elektronikus számlát, melyet e-mailben küldünk el Önnek. Ez kinyomtatható.

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

Budapest egész területére illetve agglomerációjába, Székesfehérvárra és a Velencei-tó környékére szállítunk. A települések pontos listáját a szállítási területek menüpont alatt találja.
A listában fel nem sorolt településeken Bonappetit márkanéven forgalmazzuk termékeinket az egész ország területén (a Balatonon is), az Cityfoodéval megegyező minőségben, választékban, kiszerelésben és áron.

Az ételeket minden hétköznap 8-14h között szállítjuk, naponta közel azonos időpontban.

Az ételeket minden hétköznap 8-14h között szállítjuk ki, naponta nagyjából azonos időpontban. Az első szállítási napon a Területi Képviselő Kollégával lehet egyeztetni az időpontot illetően. Cégünk természetesen igyekszik rugalmasan kezelni Ügyfeleink kérését, de sajnos ez nem minden esetben teljesíthető. FONTOS kiemelni, hogy az általuk vállalt időpontok sem mindig teljesíthetők pontosan, hiszen a forgalmi- és időjárási viszonyok-, helyettesítések-, technikai problémák is befolyásolják ezt.

Hétvégén nem szállítunk, azonban, hogy hétvégére is tudjon rendelni, étlapunkon talál szombati menüsort, amit pénteken szállítunk ki. Kérjük azonban, hogy az ételt fogyasztásig hűtőben tárolja.

Igen, egy szállítási címre egy állandó kolléga szállítja az ételeket, mindennap közel azonos időpontban.

Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben, és készséggel megadjuk szállító kollégánk nevét és elérhetőségét egyeztetés céljából.

Természetesen megoldható, amennyiben a másik cím is a szállítási területeink közé tartozik. Kérjük, hogy ezt a szállítást megelőző napon 14 óráig jelezze felénk e-mailben, vagy telefonon.

Az átvétel módját, egyéni igényeit területi képviselő kollégánknál tudja egyeztetni. Az Ő elérhetőségét ügyfélszolgálatunk tudja megadni Önnek.

Étellel kapcsolatos kérdések

Tálalási mennyiségek:
levesek 5 dl
fõzelékek 4 dl + feltét
egytálételek 45-55 dkg
kis adagok 30-35 dkg
húsok sütve 8-14 dkg
köretek 25-35 dkg
majonézes saláták 25-30 dkg
mártások 1-2,5 dl
sütemények 15-20 dkg
savanyúságok 12 dkg

Diétás ételek (D1, D2, D4, D6, D7, D8, D9, D10, D11, D12, D13, D14, D15) tálalási súlyok:
levesek 4,5-5 dl
főzelékek 4 dl + feltét
főzelékek feltét nélkül 5 dl
egytálételek 40-45 dkg
húsok sütve 8-14 dkg
köretek 20-25 dkg
mártások 1-2,5 dl
sütemények 10-15 dkg
savanyúságok 12 dkg

Igen, legtöbb ételünkből kis adag is rendelhető. A kis adagokat az étel betűjele utáni „Z” betűvel jelöljük (pl. ZA, ZE1, ZV1….)

A hideg mártásokat általában külön fedeles tégelybe csomagoljuk, azokat a mártásokat, melyeket az étellel együtt kell melegíteni, az ételre tálaljuk.

Igen. Húsmentes ételeinket, nyomtatott étlapunkon csillaggal, internetes étlapunkon zöld „V” betűvel jelöljük, internetes étlapunkon zöld „csillaggal” jelöljük.

Igen. „V1-VM” betűjelzésű ételünk cukor helyett Steviaval készül és Zéró ételeinkhez is kizárólag xilitet, eritritolt és steviat használunk. Karcsúsító soraink rostokban gazdag, magas fehérjetartalmú és egészséges ételeket tartalmaznak, melyek segítik a fogyókúrát, de jól beilleszthetőek a cukorbetegek étrendjébe is az orvos által megadott szénhidrát határértékek figyelembevételével.

A Zéró ételeink semmilyen tej- és glutén tartalmú alapanyagot nem tartalmaznak. Hagyományos ételeink, ha az összetevő nem írja, akkor szintén nem tartalmaznak glutént, illetve tejterméket.

Azonban szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy ételeink glutén- és tej tartalmú alapanyagok felhasználásával is foglalkozó üzemben készülnek, így a teljes glutén-, és tejmentesség nem garantált! Ételeink minden összetevője fel van tüntetve az étlapon.

Fogyni vágyó megrendelőinknek „CF1-CF2” betűjelzésű és „V1-VM” jelölésű ételeinket ajánljuk, hisz ezek cukor hozzáadása nélkül, többnyire sovány húsok felhasználásával és sok zöldséggel készülnek.

Mindent megteszünk érte, de a feltüntetett tápértékek számított értékek és ebből következően tájékoztató jellegűek. A tényleges értékek a feltüntetettektől a konyhatechnológiai eljárásokból adódóan eltérhetnek.

Gyártástechnológiának köszönhetően nem használunk sem antioxidánsokat, sem tartósítószereket és színezékeket. Valamennyi felhasznált alapanyagunk esetében a beszállítókat ellenőrizzük és minősítjük. A fűszer vagy alapanyag tartalmazhat tartósítószert, adalékanyagot, melyet feltüntetünk az összetevők között.

Az ételeket főzés után gyorshűtéssel (úgynevezett hő sokkolás) 2 °C-ra hűtjük, és zárt hűtőláncon keresztül ezen a hőmérsékleten szállítjuk házhoz. Ez a technológia megfelel a HACCP minőség-ellenőrzési rendszer követelményeinek, ugyanakkor ételeink zamata is megmarad. A HACCP előírásainak betartását beszállítóinktól is megköveteljük. Kérjük, hogy ha ételeinket az átvételt követő harminc percen belül nem fogyasztja el, akkor azokat hűtve tárolja, majd a melegen fogyasztandókat étkezés előtt forralja fel!

Ételeinket műanyag, mikrózható, egyszer használatos dobozban szállítjuk, mely az egészségre teljesen ártalmatlan, káros anyag nem oldódik ki belőle.
Dobozainkat a Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal Központ, Élelmiszer- és Takarmánybiztonsági Igazgatóság Központi Laboratóriuma vizsgálta és hagyta jóvá.

Az ételek a dobozzal együtt mikrohullámú sütőben melegíthetőek, a fedőfólia eltávolítását követően. Javasolt melegítés, 2 percig 900 Watton.

A dobozok lebomló műanyagból készülnek, tisztított állapotban a szelektív hulladékgyűjtőkbe helyezhetőek.

Az ételt fogyasztásig kérjük hűtőben tárolja. Az eltarthatósági idő a címkén található.

Mikrohullámú sütőt nem biztosítunk.

Tálaláskor kézi adagolással tálalunk, így előfordulhatnak apróbb eltérések, de mindenképpen igyekszünk ezt minimalizálni.

Minőségi kifogással, reklamációval kapcsolatos kérdések

Sajnos nagyon ritkán előfordul, hogy az ételbe nem odaillő tárgy/dolog kerül. Fontos, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre, jelezze nekünk adott napon észrevételét ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@cityfood.hu e-mail címen (adja meg 6 számjegyű azonosítóját), és másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt.
Fontos számunkra, hogy meg tudjuk vizsgálni az ételt, mert így tudjuk kivizsgálni a problémát és megtenni a szükséges lépéseket. A legjobb, ha a szállító kolléga valamilyen módon vissza tudja hozni az ételt, de ez bizonyos ételeknél (pl.:a leveseknél stb.) természetesen nem kivitelezhető sajnos.

Több okból kifolyólat előfordulhat, hogy az étel zárófóliája szállítás során beszakad / folyik és csak a Megrendelő veszi észre a hibát, miután már sajnos nincs lehetőség az ételt kicserélni. Fontos, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre, jelezze nekünk adott napon észrevételét ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@cityfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.

Kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@cityfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet, hogy miért nem kapta meg az ebédjét.

Kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@cityfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet, hogy miért más ételt kapott, mint amit rendelt. Kérjük, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.

Tálalás során fokozottan figyelünk az általunk ígért súlyok betartására. Van, amikor több, de sajnos nagy ritkán előfordul olyan tálalási hiba, aminek köszönhetően kisebb adag kerül a dobozba a meghatározott mennyiséghez képest. Amennyiben ilyen problémával találkozik, kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@cityfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet. Kérjük, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.

Kérjük, hogy ne az arányokat figyelje, hanem az általunk feltűntetett tálalási mennyiségeket, melyeket az „Ételekkel kapcsolatos kérdések” között talál.

Többször előfordul, hogy a hús mennyisége az általunk megjelölt adagot elérte, viszont a köretből a tálalás során jóval több került a dobozba, így a hús-köret arány nagy eltérést mutathat. De előfordulhat tálalási hiba is. Ebben az esetben kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon vagy az info@cityfood.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet. Kérjük, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.

Az átvétel módját, egyéni igényeit területi képviselő kollégánknál tudja egyeztetni. Az Ő elérhetőségét ügyfélszolgálatunk tudja megadni Önnek.